، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

¸.•**•.¸✿ کوچولوهای ناز من✿¸.•**•.¸

این روزا....

1391/5/21 21:43
نویسنده : ❦خاله جون❦
764 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هیچکی تو خانواده ما حال و حوصله ندارهhttp://s5.rimg.info/5c16274163c30e8109bc03dd44653eb7.gif

من که در گیر انتخاب رشته و زیاد نمیام به نت,سجاد و مهشید هم سر ما خوردیشب خونه ما بودن الهی بمیرم سجاد خیلی تب داشت مهشید هم صداش گرفته,دوتاشون حوصله نداشتن,هرچند خود من هم سرما خوردم ولی سعی کردم سر گرمشون کنم

یک هفته س این همه قرص و دارو خوردم بهتر نشدم که هیچ بدتر هم شد

عزیزای خاله هم هیچی نمیخودن هرچی داد میزنیم دوتا قاشق از این سوپ بخورید,اصلن توجه نمیکنن

من نمیدونم اینا چه جونی دارنhttp://www.smilehaa.org/uploads/Smiles/Cat_Princess/1%20(24).gif

شکلک های محدثه

دیشب اناهیتا رو اورده بودن خونه ما,این سجاد که یک لحظه هم بهش نگاه نکرده تا بحال,یهو دیشب دیدم رفت و اروم بوسش کرد فک کنم دیگه دوسش داره مهشید هم از سر علاقه میخواد بذارتش رو پاش ولی اگه یک لحظه غافل باشیم این بچه زیر دست و پای مهشید له میشه

 

 شکلک های محدثه

این گل هم واسه عزیزای خاله امیدوارم حال هر سه تا مون زودی خوب بشه

شکلک های محدثه

                                       

و

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابای ملیسا
20 مرداد 91 12:18
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما و التماس دعا تو این شبهای عزیز از شما دعوت می کنم به وبلاگ ملیسا خانم که با عکسهای مسافرتش به شمال به روز شده کلبه حقیرانه ما رو مجلل کنید . ضمنا وبلاگتون زیباست . ممنون میشم اگر مثل همیشه با گذاشتن یک نظر ما رو مفتخر کنید .